Reference
Psycholožka z pedagogicko - psychologické poradny
Účastník/ce semináře Typologie MBTI® 2 - individualizace výchovy, výuky a učení žáků
„V semináři pro mě bylo nejpřínosnější, že jsem dostala nové praktické podněty pro práci. Porozuměla jsem tomu, jak různé projevy chování dětí souvisejí s jejich potřebami, ujasnila si, jak využít typologie MBTI®
při diagnostické práci v poradně a hlavně si uvědomila, že určení potřeb dětí vycházejících z typu jejich osobnosti může být klíčové pro nastavení efektivních podpůrných opatření a doporučení zejména u dětí s výchovnými obtížemi.
Naším úkolem je být mediátorem mezi potřebami vyplývajícími z typu osobnosti dítěte a potřebami a stylem výuky pedagoga. Oceňuji praktické ukázky videí s konkrétními projevy dětí a praktickou aplikaci teorie ve školním prostředí (metodika, materiály pro individualizaci). Zvláště bych chtěla ocenit profesionální práci lektorky - jak celý koncept semináře, kreativitu a zároveň strukturovanost, studijní materiály, způsoby učení, tak pozitivní vedení skupiny, respekt vůči potřebám účastníků, empatický, vstřícný přístup a humorný nadhled, který pro mě byl zdrojem pozitivní energie.“