Trénink dovedností vědomého lídršipu
16 hodin
Cíle semináře - účastníci:
- reflektují své dovednosti vědomého chování a reakcí (autentická komunikace, konstruktivní vyjednávání, bezvadná spolupráce, emoční mistrovství) a jejich dopady na budování kultury spolupráce a zodpovědnosti v organizaci.
-
posilují dovednosti produktivního vyjadřování, kladení otázek, reakcí na námitky, komunikování dohod prostřednictvím modelových situací, videí, audio rozhovorů.
-
prohlubují dovednosti řešení konfliktních situací technikami vyjednávání, operačního konsenzu vedení obtížných rozhovorů prostřednictvím modelových situací, videí a audio rozhovorů.
-
upevňují dovednosti, jak formulovat oprávněné požadavky a závazky, jak formulovat produktivní stížnosti a produktivní omluvy.
-
posilují dovednost efektivního vedení rozvojových rozhovorů. Sdílejí zkušeností, příklady dobré praxe při vedení rozvojových rozhovorů.
-
prozkoumají techniky směřujících k emočnímu mistrovství (sebe-uvědomění, sebe-přijetí, sebe- ovládání, sebe-zkoumání, sebe.vyjádření) a techniky zvládnutí emocí u jiných lidí (rozpoznání, přijetí, zklidnění, kladení otázek a naslouchání).
-
reflektují a plánují vlastní rozvojové příležitosti v oblasti dovedností vědomého chování a reakcí a doklady jejich splnění.
Vědomý lídršip
je soubor principů, které umožňují organizacím vyrůst k vyšší kvalitě a k vědomé organizační kultuře skrze jejich lídry. Kultura organizace vytváří „životní prostředí“ každé organizace a rozhoduje tak o její efektivitě, tvořivosti, flexibilitě a důvěryhodnosti. Koncept „vědomého lídršipu“ čerpá z existenciální psychologie, logoterapie, západní ontologické filosofie i filosofie východní. Vědomý lídršip má prokazatelně významný vliv na udržitelný rozvoj organizací, spokojenost a šťastný život všech, kteří v nich pracují nebo se v nich učí.
Pořadí: 1